سه دلیل ممکن است زمان خرید دوباره سهام باشد
نوشته شده توسط : Mihayloo

وارن بافت گفت: "وقتی دیگران ترس دارند حریص باشید."با ترس در اوج ، اکنون زمان مناسب برای کمی حریص بودن است.

وارن بافت گفت: "وقتی دیگران ترس دارند حریص باشید."با ترس در اوج ، اکنون زمان مناسب برای کمی حریص بودن است.

Shutterstock. com - StockNews

کمی بیش از یک ماه پیش ، من در مورد چگونگی افت بزرگ در نوسانات ضمنی (IV) در سهام NASADQ 100 (QQQ) یک سیگنال فروش کوتاه مدت را تنظیم کرده ام. این ثابت شد که QQQ در این بازه زمانی نزدیک به 20 ٪ کاهش یافته است.

با این حال ، با این حال ، سنبله های بزرگ در IV نیز فرصت های خرید کوتاه مدت را نشان می دهد. در حال حاضر QQQ به این نکته رسیده است که طی چند ماه آینده از یک تجمع احتمالی حمایت می کند. بیایید برخی از دلایلی که ممکن است یک حرکت بالاتر در این کار باشد ، قدم بزنیم.

فصلی

سپتامبر بدترین ماه برای سهام در یک دهه گذشته ، به ویژه نام های Nasdaq با رشد بالاتر بوده است. اکنون که سپتامبر به پایان رسیده است ، چند ماه آینده بازده فصلی جامد را نشان می دهد. اکتبر و نوامبر دومین و سوم بهترین ماه های سال برای عملکرد سهام در طی 10 سال قبل است.

نوسانات ضمنی

نوسانات ضمنی (IV) بار دیگر به افراط و تفریط اخیر رسیده است. نگاهی به اندازه گیری VX N-OR 30 روز IV در گزینه های QQQ-سطح نشان می دهد که سطح پس از رسیدن به پایین 25 در ماه آگوست ، در نزدیکی 40 منطقه باز می گردد. می توانید ببینید که چگونه سنبله ها در VXN در طول سال گذشته با کمترین نرخ های کوتاه مدت در QQQ برابر شده اند.

ترس

شاخص ترس و حرص CNN در پایین ترین سطح سال با 15-که ترس شدید است ، باز می گردد.

تنها زمان قبلی در سال گذشته که در ماه مه کمتر بود. این همزمان با کمترین سهام قابل توجه بود.

بررسی احساسات سرمایه گذار AAII نیز در سطح بسیار نزولی قرار دارد. احساسات نزولی فعلی بیش از 60 ٪ است که دو برابر میانگین تاریخی حدود 30 ٪ است. این یک سیگنال خلاف در نظر گرفته می شود که معمولاً در طی 6 ماه آینده با عملکرد خارج از سهام بزرگ برابر است.

ترکیبی از فصلی ، نوسانات حاکی از آن ، و ترس همه در حال ایجاد است تا شانس را به نفع یک تجمع پایان سال در سهام بگذارد. البته ، احتمال به معنای اطمینان نیست. همانطور که همیشه می گویم ، تجارت در مورد احتمالات است ، نه یقین. اما معامله گران که دوست دارند شانس را بازی کنند ممکن است بخواهند از موقعیت صعودی محافظت شده استفاده کنند تا از یک پاپ احتمالی در سهام تا پایان سال سود ببرند.

گزینه های POWR

کار بعدی چیه؟

اگر به دنبال بهترین گزینه های معاملات برای بازار امروز هستید ، باید آخرین ارائه ما را نحوه تجارت با رتبه بندی POWR بررسی کنید. در اینجا ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید به طور مداوم معاملات برتر را پیدا کنید ، در حالی که ریسک را به حداقل می رساند.

اگر این مورد برای شما جذاب است ، و می خواهید در مورد این استراتژی گزینه های قدرتمند جدید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در زیر کلیک کنید تا اکنون به این ارائه به موقع سرمایه گذاری دسترسی پیدا کنید:

سهام QQQ در روز جمعه با 267. 26 دلار بسته شد ، با قیم ت-4. 61 دلار (-1. 70 ٪). سال به روز ، QQ Q-32. 49 ٪ کاهش یافته است ، در مقابل افزای ش-23. 93 ٪ در شاخص معیار S& P 500 در مدت مشابه.

درباره نویسنده: تیم بیگگام

تیم 13 سال را به عنوان استراتژیست گزینه های اصلی در اوراق بهادار مرد در شیکاگو ، 4 سال به عنوان استراتژیست گزینه های اصلی در Thinkorswim و 3 سال به عنوان سازنده بازار برای گزینه های اول در شیکاگو گذراند. او به طور منظم در تلویزیون بلومبرگ ظاهر می شود و هفتگی در شبکه TD Ameritrade "Trade Trade Live" همکاری می کند. اشتیاق مهم او این است که دنیای پیچیده گزینه ها را قابل درک تر و در نتیجه برای معامله گر روزمره مفیدتر کند. تیم سردبیر خبرنامه گزینه های POWR است. در مورد پیشینه تیم ، همراه با پیوندها به جدیدترین مقالات وی ، بیشتر بدانید.

این پست سه دلیل که ممکن است زمان خرید سهام دوباره در StockNews. com ظاهر شود

انتخاب ویراستاران کارآفرین

این دوستان از یک استراتژی کم ارزش برای اجرای یک فشار جانبی Charcuterie استفاده می کنند که در ماه دسامبر حداقل 80،000 دلار درآمد دارد

جابجایی به یک هفته کاری 4 روزه به نظر می رسد یک ایده عالی است. اما آیا واقعاً می تواند فرسودگی را بدتر کند؟

این هنرمند که بیش از 1 میلیون دلار تدریس کلاس های آنلاین را ایجاد کرده است ، چگونگی کسب درآمد در سال 2023 را خراب می کند

مورد علاقه های منطقه ای و شرکت های ملی در رده بندی زنجیرهای برتر رستوران های آمریکا برای سال 2023 قرار گرفتند. آیا شما به این لیست پرداختید؟





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: